Wszystkie kategorie
powrót do

 

 

Ścieżka PapeLess
szybciej i bezpieczniej

 

 

Który podpis
elektroniczny wybrać?

 

 

Jakie dokumenty
są wymagane?

 

Biznes Enterprise od 20 podpisów elektronicznych w organizacji

Konsultacje w cenie usług, nadzór nad umowami / alert o konieczności odnowienia
Koordynacja postępowań, „gwarancja sukcesu”, dobór optymalnych rozwiązań
Płatność na podstawie faktury zbiorczej z terminem płatności 1x w miesiącu
Specjalne stawki na wydania przyspieszone, postępowania hybrydowe w cenie
Postępowania PaperLess, gwarancja dostępności niezbędnych składników infrastruktury (karty, czytniki, certyfikaty)
Procedury operacyjne, standaryzacja, dokumentacja RODO
Gotowość do realizacji zleceń ad hoc (w dni zgłoszenia)
Indywidualne plany obsługi
Opiekun klienta