Wszystkie kategorie
powrót do
Ścieżka PapeLess
szybciej i bezpieczniej
Który podpis
elektroniczny wybrać?
Jakie dokumenty
są wymagane?
Wsparcie w procesie uzyskanie numeru PESEL
w Polsce przez obcokrajowca
Postępowanie realizowane przy okazji wizyty osoby wnioskującej o nadanie numeru PESEL w Polsce
Postępowanie realizowane bez koniczności wizyty osoby wnioskującej o nadanie numeru PESEL w Polsce
Reprezentacja przed Urzędem
Postępowanie na miejscu
osoba wnioskująca przebywa- pełnomocnictwo
- okazanie dokumentu tożsamości
- wykonanie tłumaczeń przysięgłych
- współpracujący z nami adwokat w imieniu osoby, która potrzebuje PESEL składa wniosek do odpowiedniego urzędu
- korespondencja z urzędem, odpowiednie wyjaśnienia
- uzyskanie PESEL
Postępowanie Koordynowane
osoba wnioskująca przebywa- pełnomocnictwo
- okazanie dokumentu tożsamości
- wykonanie tłumaczeń przysięgłych
- współpracujący z nami adwokat w imieniu osoby, która potrzebuje PESEL składa wniosek do odpowiedniego urzędu
- korespondencja z urzędem, odpowiednie wyjaśnienia
- uzyskanie PESEL
Koordynacja i nadzór nad procesem
Pełne monitorowanie i koordynacja procedury uzyskania numeru PESEL od momentu przyjęcia dokumentów
aż do uzyskania decyzji EL/PW/1 (od A do Z). Możliwość śledzenia postępów on-line.
Czas wyrobienia PESEL zależny jest od szybkości pracy danego urzędu i ilości zgłoszeń.
od 7 do 14 dni
około 30 dni **
(4) rozpoczęcie przetwarzania dokumentów w CERTUM jest zależne od wielu czynników takich jak: pora realizacji postępowania, podjęcie przesyłki przez kuriera, czas dostarczenia dokumentów do CERTUM oraz rejestracja w systemie obiegu dokumentów (przewidywany czas realizacji od 2 do 3 dni od momentu postępowania).
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu
71 758 12 58
Wymagane dokumenty